Kui oled kodus ja vajad teavet, siis võta ühendust raamatukoguga.
Tallinna Keskraamatukogu pakub tuge igapäevaeluks vajaliku info leidmisel
Tallinna Keskraamatukogu raamatukoguhoidjad vastavad igapäevaelu puudutavatele küsimustele, näiteks saab raamatukoguhoidjalt nõu küsida karantiini, liiklemise, reisimise jt valdkondade korralduse kohta eriolukorras. Infopädevus, oskus vajaminevat informatsiooni efektiivselt leida ja hinnata on raamatukoguhoidjate üks peamisi kompetentse ning nii saavad nad olla abiks suures infohulgas orienteerumisel.
Tallinna Keskraamatukogu haridustegevuse peaspetsialist Kristina Rood julgustab inimesi mure korral raamatukogu poole pöörduma: «Paljudele küsimustele suudab raamatukoguhoidja erinevad infokanaleid ja-portaale kasutades kiirelt ja efektiivselt vastused leida, sellega vähendame eesliinil töötavate inimeste ning neid toetavate tugivõrkude koormust.» Raamatukoguhoidjad paluvad helistada kriisitelefonidele vaid kriitiliste ja elutähtsate küsimustega, teiste küsimuste puhul aga helistada raamatukokku.
Raamatukogule saab küsimusi esitada eesti, vene ja inglise keeles teisipäevast reedeni kell 10-18. Küsimusi saab esitada telefoni teel 683 0917 (eesti ja inglise keeles) ja 632 7463 (vene keeles) ning reaalajas chat’i ja Skype’i vahendusel, lisaks ka e-posti teel.
Chat’i leiab Tallinna Keskramaatukogu veebilehe www.keskraamatukogu.ee paremast nurgast. Klõpsa nupul «Küsi meilt», täida väljad ja saada küsimus. Vastame kohe või esimesel võimalusel.
E-posti teel saada küsimus aadressil ls@tln.lib.ee
Eestikeelne Skype’i kasutajanimi: Tallinna Keskraamatukogu infoteenindus
Ingliskeelse Skype’i kasutanimi: Tallinn Central Library
Venekeelse Skype’i kasutajanimi: Tallinskaja Tsentralnaja Biblioteka