Keith Ferrazzi jagab raamatu „Ei ühtki einet üksi“ ajatuid strateegiaid, mida on kasutanud maailma tuntumad inimesed Winston Churchillist Bill Clintoni, Vernon Jordanist kuni dalai-laamani.
KÕIK ALGAB PEALKIRJAST ⟩ Milline on hea pealkiri?
Menuki autor soovitab raamatus saada väärtusloome valitsejaks ning annab nõu, kuidas kasutada erinevaid veebikeskkondi, et luua tähendusrikkaid kontakte, anda neile sära ja luua võrgustik inimestest, kes aitaksid kaasa sinu eesmärkide ja huvide elluviimisel.
Avaldame raamatust katkendi, mis räägib pealkirjade olulisusest.
Esimene reegel on kvaliteetne sisu
Igasuguse materjali avaldamisel veebikeskkondades on esimene reegel kvaliteetne sisu, mis läheks teistele korda. Mõelge hoolikalt läbi, mida inimestele pakute ning sõnastage oma sõnum selgelt ja arusaadavalt, sest vastasel juhul ei püüa te kellegi tähelepanu.
Leia tabav pealkiri
Mõelge näiteks e-kirjadele. Kui saadate e-kirja, teate teie kui oluline see on, kuid adressaadi jaoks on see üks paljudest sõnumite seast. Selleks, et teistest eristuda, leidke kirjale tabav pealkiri.
Hea pealkiri tekitab uudishimu või pakub midagi kasulikku ja praktilist
Dan Pink kirjutab oma raamatus „Müümine on inimlik“, et hea pealkiri on selline, mis tekitab meis uudishimu või pakub midagi praktilist ja kasulikku. Esimesel juhul võite kirjutada pealkirjaks näiteks „Te ei usuks, kui ütleksin, mil viisil inimesi oma e-kirju lugema panen“ ja teisel juhul näiteks „Efektiivne õpetus, mis garanteerib, et teie e-kirjad alati läbi loetakse“. Siinkohal ärge kunagi unustage, et pealkirjas antud lubadus tuleb ka täita! Alusetud lubadused on kindel viis oma lugejate kaotamiseks.
Apollo e-poe link raamatule SIIN.