Paremad küsimused viivad paremate uuendusteni. Nägemus sellest, kuidas elusid paremaks muuta, andis Apple’i poodidele õige suuna 15 aastaks 2017. aasta maikuus, kui firma võttis ette põhjalikuma ümberkujunduse poodide avamisest alates, jäi elude paremaks muutmine eesmärgi keskmesse alles.
Ühes CBS-i uudistele antud intervjuus ütles Apple’i jaemüügi asepresident Angela Ahrendis, et uus kujundus tähistab Apple’i pärandit. «Kõik, mida Apple’is teed, teed pärandi edasikandmiseks» ütles ka «inimesed on meie hing ja meie töö on elusid paremaks muuta.»
Ahrendisi juhitud Apple’i poodide ümberkujundus sisaldas nn linnaplatse, kuhu inimesed saaksid koguneda ja kogukonnas õppida. Ta lõi ja juurutas uue ametinimetuse «loovgeenius». Nad olid tehniliselt laia silmaringiga ning juhendasid paljusid töötube dotodest ja videotest muusika, programmeerimise, kunsti ja kujunduseni. Ahrendis ütles, et loovgeeniuse amet oli ajendatud Jobsi filosoofiast, et Apple on tehnoloogia ja vabade kunstide liit.
Eduka ettevõtte südameks on empaatia
CBS-ile annad intervjuus selgitas Ahrendis, et Apple’i edu südameks on empaatia ning see ajendas ka poekujundust muutma «Mida tehnoloogiakesksemaks muutub ühiskond, seda rohkem tuleb meil naasta inimliku kontakti alustalade juurde,» ütles ta. «Ma ei hooli, kui kaugele tehnoloogia asetseb. Ei usu, et miski suudab asendada teisele silma vaatamist, tema käe puudutamist, seda tunnet. Empaatia on üks tähtsamaid energiaallikaid.»
Ahrendis oli moefirma Blueberry tegevjuht, kui sai kõne Apple’i juhilt Tom Cockilt. Blueberrys oli Ahrendisil õnnestunud sulanduda firma traditsioonile jaemüügiärai internetikaubandusega. Tulemuseks oli firma aktsiahinna kolmekordistumine. Cock oli otsinud Apple’i jaemüügiosakonnale uut juhti ning kutsus Ahrenditsi seda rolli täitsa.