Oma eesmärkide saavutamiseks on väga oluline müügioskus

Raili Stina Reidla
Copy
Karmo Kivi
Karmo Kivi Foto: Karen Härms

Mindset coach Karmo Kivi sõnul pelgavad paljud sõna müük, sest sellega assotseerub millegi pähe määrimine. Tegelikult on see aga oma toote-teenuse, sh ka idee veenev esitlemine teadmisega, et see toode või idee on väga hea ja selle ostu või rakendamise läbi võidavad mõlemad.

Kivi sõnul on oma olemuselt kõik müük. Mida enesekindlam sa oled selles, mida teed või soovid ja oled selle kõige suurem fänn, seda suurema tõenäosusega saavutad edu. Ta korraldabki juulikuus Pärnus praktilise päevase koolituse «KÕIK ON MÜÜK. Edu tagab müügioskus,» kus jagab praktilisi samm-sammulisi teadmisi, kuidas teha edukat müüki ja tõsta enda enesekindlust oma eesmärkide saavutamiseks.

 

Siin on Karmo Kivi raamatusoovitused, mis aitavad müügioskust parandada:

Ehkki seda raamatut loevad maailmas miljonid müügi- ja karjääriinimesed, on autor mõelnud kirjutades kõigi peale, kes soovivad elus kaugemale jõuda ning mõista, mis toimub inimpsüühika ja suhtlemisega saavutatud tulemuste taga. See raamat sobib ideaalselt ka siis, kui soovid juhtida oma elu ise, mitte lasta seda teistel teha

1936. aastal ilmunud menuraamat «Kuidas võita sõpru ja mõjutada inimesi» on üks esimesi eneseabiõpikuid maailmas, olles ilmumisest saadik bestseller, mida praeguseks müüdud üle 30 miljoni eksemplari kogu maailmas. Lisaks sellele, et tegemist on siiani päevakohase turunduspiibliga, annab Carnegie aegumatuid ja universaalseid soovitusi inimsuhete rägastikus õige tee leidmiseks.

See raamat on 25 aastase uurimuse ning Napoleon Hillí poolt läbiviidud 500 eelmise sajandi alguse edukaima inimese intervjuu tulemus ja avaldab saladused, mis on olnud edukate inimeste saavutuste põhjusteks. Iga peatükk räägib saladustest, mis on praktikas ära proovitud ning rikkaks teinud tuhandeid inimesi erinevatest eluvaldkondadest.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles