Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Kuidas vabaneda kortsudest kreemide ja ilusüstideta?

FOTO: MaiWistik

Suurem osa naisi loodab kortsude vältimiseks kreemide ja seerumite peale, osad pöörduvad ka ilusüstide poole. MaiWistiku näojooga kaartide looja, joogatreener ja loodusterapeut Mai-Liis Kivistik sõnab, et tegelikult on teaduslikult tõestatud, et kreemid ja seerumid ei saa vananemisprotsesse peatada ning ilusüstide mõju on kõigest ajutine. On aga üks viis, kuidas võib saavutada püsivaid tulemusi – see on näojooga, mis treenib näolihaseid, parandab naha struktuuri, kvaliteeti ja hoiab ära selle lõtvumist.

Mis on näojooga?

 

Kivistik selgitab, et näos on üle 50 lihase ja neid treenides saab neile toonust anda ja kortsud ei teki nii lihtsalt. Ja mis peamine, kortsud ka kaovad selle tagajärjel. Loomulikult vananedes gravitatsioon teeb oma töö, aga kui teeme harjutusi ja näole massaaži, lõdvestab see pingeid näos ja on võimalik tõhusalt ja üpris lihtsalt olla kõrge eani särava nahaga.

 

Kuidas näojoogaga alustada?

  • Kindlasti tee enne alustamist oma näost pilti ja jätka igakuiselt. See on hea nipp, kuidas enda progressi jälgida.

  • Enne harjutuste sooritamist niisuta oma nahka mõne kvaliteetse näoõli või näopalsamiga.

  • Kontrolli oma asendeid peegli ees.

  • Jälgi näojooga harjutusi tehes, et sinu selg on sirge ning hingad sügavalt nina kaudu sisse ja välja.

 

Näojooga harjutus: kogu näo toniseerija

  • Aseta mõlema käe välisküljed näo külgedele ja tõmba veidi kõrvade suunas, tunne kerget pinget põskedel.

  • Sulge silmad, kuid väldi kulmude kortsutamist.

  • Tõmba mõlemad põsed ja suunurgad sisse.

  • Püsi 10 sekundit (1 seeria).

  • Soorita 3 seeriat, iga seeria vahele tee puhkepaus.

  • Jälgi, et otsmik ja õlavööde on pingest vabad.

Tagasi üles
Back