Rishikeshis ei elatud sugugi spartalikult. Ašram sai ehitatud 1963. aastal, seda tänu tubakaimpeeriumi pärijannale Doris Duke’ile, kes selleks 100 000 dollarit annetas. Kummaline on mõelda, et kui ameeriklased poleks sellise innuga tossutanud Lucky Strike’i sigarette, siis poleks Maharishi saanud biitleid Rishikeshi kutsuda ja vahest oleks ka suurem osa «Valgest albumist» kirjutamata jäänud. Krunt hõlmas 14 aakrit metsakasvanud maad, kus asus kuus suurt bangalot, igas pool tosinat kahe voodikohaga magamistuba, ning ka postkontor, loengusaal ja ujumisbassein. Krundil kõndisid paabulinnud ja lõid lärmi. Maharishil oli siin nelikümmend palgalist, nende seas kokad, koristajad ja massöör. Enne biitlite saabumist toodi kohale uued madratsid, kardinad ja peeglid. Biitlite tubadesse pandi nelja sambaga voodid ja elektrilised küttekehad. «Justkui oleksime tagasi Butlinsi kuurordis,» ütles Paul. «Kõigil oli oma majake.»
Rätsep käis neil külas ja võttis mõõdud indiapäraste riiete tarvis. «Kandsime kõik pidžaamapükse ja suuri lohmakaid särke, ja poisid kasvatasid endale habeme,» meenutas Pattie Boyd.
Hommikusööki serveeriti kell 7–11: valida võis pudru, õhitud riisi ja maisihelveste vahel, ning leidus ka puuviljamahla ja kohvi ning röstsaia marmelaadi või moosiga. Üheksakümneminutilised loengud algasid kell pool neli ja pool üheksa, kuid kohalviibimist ei kontrollitud ja puudujaid ei karistatud. Loengutel tehti juttu igasugustest teemadest: reinkarnatsioon, meditatsioon, loovuse olemus, astraalrännakud ja kuidas elada täiel rinnal.
Isegi Ringo, kellele biitlitest Rishikeshis kõige vähem meeldis, ei saanud sealse elutempo üle kurta. Lapsepõlves läbipõetud haiguste tõttu oli tal nõrk seedimine ja ta kartis kohalikku vürtsikat toitu, seega oli ta kohvrisse pakkinud hulganisti Heinzi oakonserve. Sellise ettenägelikkuse tõttu polnud tal millegi üle nuriseda. «Jalutasime ringi, mediteerisime, kümblesime,» meenutas ta. «Muidugi toimusid kogu aeg loengud ja muud asjad, kuid see oli väga puhkuse moodi. Maharishi andis oma parima, et me end mugavalt tunneksime.» Sanitaartingimustega oli ta vähem rahul. «Kui tahtsid vanni minna, siis pidid kõigepealt skorpionid ja tarantlid minema hirmutama, seega tehti vannitoas kõvasti kära. Kui tahtsid vanni minna, siis hakkasid karjuma – «JAH, MA VIST LÄHEN NÜÜD VANNI» – ja trampisid jalgu. Vannis ka karjusid – «KUI MÕNUS, TÕESTI IMELINE.» Siis tulid välja ja kuivatasid end ära ja lasid kähku jalga, enne kui kõik need putukad tagasi tulid.» Ringo abikaasa Maureen, kes kõiki neid sitikaid-satikaid silmaotsaski kannatada ei võinud, tundis end eriti rahutult. Johnile avaldas Maureeni putukapõlgus muljet: ta väitis, et ükskord vahtis ta vannitoas tiirutavaid kärbseid nõnda hävitava pilguga, et nad kõik kukkusid surnult maha.
Kui ilm läks soojemaks, tuli kärbseid veelgi juurde ja nad tükkisid söögi sisse. Ringo ja Maureen kaebasid selle üle Maharishile. «Neile, kes on meditatsiooni süüvinud, ei tähenda kärbsed enam midagi,» selgitas ta neile. Ringo juhtis kähku tähelepanu selle aforismi nõrgale küljele.
«Aga ega see veel kärbseid maha tapa,» vastas ta.