Eriti näitlejate, kunstnike või muusikute puhul räägitakse tihti teatud perekondlikust ettemääratusest elukutsevalikul. Andrei Mironovi puhul tuleb öelda, et see peab paika täiel määral ja sõna otseses mõttes sünnist surmani. Mehest, kes enam-vähem sünnib laval (ema viidi sünnitusele otse etenduselt) lihtsalt pidi näitleja saama. Ning nagu hiljem selgus, näitleja mitte suure algustähe, vaid läbiva suure tähega.
Tõeline miljonite lemmik, ühele naisele aga eriti oluline näitleja
Mironov oli ilmselge lavaline multitalent, kes suutis särada absoluutselt igas ette võetud žanris, laval, filmis, televisioonis, näitleja, laulja ja saatejuhina. Sellega loomulikult kaasnenud tohutu kuulsus tegi temast nõutud ja oodatud esineja kõikjal üle N Liidu. Ent sädeleva ja glamuurse fassaadi taga oli siiski ka inimene ning peamiselt sellest kõnelebki Tatjana Jegorova oma mälestusteraamatus «Andrei Mironov ja mina». Teose žanri on õigupoolest raske määrata, sest biograafia ei ole see kindlasti, ehkki kõneleb üsna põhjalikult Mironovi elukäigust, ilukirjanduslik romaan ka mitte, sest esitatud on see küll üsna ilukirjanduslikus vormis, ent siiski konkreetsetest inimestest ja sündmustest. Küllap siis midagi vahepealset, vast dokumentaalromaan, milleks seda sageli on nimetatud.