See oli küll veidravõitu, sest Maria Bandini oli naisterahvas, kes käsitles kõiki elavaid ja surnuid kui hingi. Maria teadis, mis on hing. Hing on teadagi surematu asi. Hing on surematu asi, mille üle ei vaielda. Hing on surematu asi. Või nojah, igatahes on hing surematu.
Marial olid valged palvehelmed, nii valged, et oleksid lumme pillatuna jäädavalt kaotsi läinud, ning palveid lausus ta Svevo Bandini ja oma laste hinge eest. Ja kuna temal polnud selleks mahti, siis lootis ta, et keegi, mõni nunn kloostrivaikuses või ka keegi muu, ükspuha kes kusagil maailmas, leiab mahti lausuda palveid Maria Bandini hinge eest.
Svevol oli valge voodi, mis teda ootas ja milles lebas tema naine, soe ja ootel, ning tagudes lund jalaga, mõtles ta, et ühel päeval kavatseb ta teha leiutise. Tal mõlkus meeles lihtne idee: lumesahk. Ta oli valmistanud sigarikarpidest miniatuuri. Ideel oli jumet. Edasi lõi ta judisema, nagu inimesed ikka löövad, kui külm metall riivab keha, ning järsku meenusid talle nood paljud korrad, mil ta oli pugenud sooja sängi Maria kõrvale ning naise palvehelmeste tilluke külm rist puudutas talveöös ta liha justkui parastav pisike külm madu, ning kuidas tema tõmbus kähku tagasi sängi veel külmemasse ossa, ning edasi mõtles ta magamistoa peale, kinni maksmata maja peale, valendava naise lõputu kireootuse peale, ega suutnud seda välja kannatada, ning raevuhoos sumpas ta otsemaid kõnniteelt sügavatesse hangedesse, et lasta oma vihal end lume vastu tühjaks kakelda. Dio cane. Dio cane.
Svevol oli poeg nimega Arturo, kes oli neljateistkümnene ja kellele kuulus kelk. Parajasti kui ta pööras kinnimaksmata maja õuele, sööstsid Bandini jalatallad äkitselt puulatvadesse ning ta lamaski selili maas, Arturo kelk aga jätkas teed, libises lumest lookas sirelipõõsaste rüppe. Dio cane!