Kaspar Aren soovitab kingikotti kolme raamatut, mis aitavad olla edukam äris ja elus

Raamatuportaal
Copy
Kaspar Aren.
Kaspar Aren. Foto: Maido Parv

Digiturundusagentuuri Sharplife juht Kaspar Aren soovitab kingikotti kolme raamatut, mis aitavad olla edukam äris ja elus. Üks neist on digiturunduse üks olulisemaid raamatuid, mille abil on paljud ettevõtted saavutanud väga suuri käibeid. Soovituste seast leiab ka raamatu, mis õpetab paremini suhtlema nii tavaelus kui digiturunduses klientidega ning raamatu, mis õpetab paremini aega planeerima.

«Kuidas võita sõpru ja mõjustada inimesi» Dale Carnegie

Aren märgib, et turunduse edu võtmeks on inimeste mõistmine sügavamal tasemel kui nad iseendki mõistavad. See ajatu klassika on täidetud kullatükkidega, mis aitab mõista inimesi ja nende käitumise põhjuseid. «Suurepärane raamat, millest saab kasu nii digiturundaja kui ka kõik teised inimesed, kes peavad oma elus teiste inimestega suhtlema,» soovitab ta.

«DotCom Secrets» Russell Brunson

Aren selgitab, et see raamat selgitab lahti digiturunduse kõige efektiivsemad süsteemid ja põhimõtted väga lihtsasti ja arusaadaval viisil. Just selle raamatu põhimõtteid kasutades on nad oma agentuuris Sharplife aidanud teistel ettevõtetel saavutada 7-kohalisi käibeid.

«12 nädalane aasta» Brian P. Moran ja Michael Lennington

See on üks Areni lemmikuid ajaplaneerimise raamatuid. Ta kirjeldab, et raamat annab täiesti uue vaate uue aasta eesmärkide seadmisesse. «Kui tavaliselt anname uusaastaööl endale katteta lubadusi, et uuel aasta olen see ja see ja saavutan seda ja seda, jäävadki need üldjuhul vaid lubadusteks. See raamat annab kindla plaani, kuidas endale antud lubadused saavutada. Ja mis veel parem - mitte 12 kuuga, vaid 12 nädalaga!» soovitab ta lugeda.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles