Kui sead esikohale teiste huvid, ei pruugi kõik tegevused sulle just lühikese aja jooksul kasumlikud olla, aga pikaajaliselt toovad need tagasi kordades rohkem kasu
Sigrit lisab, et arvesta sellega, et kasu ei too pelgalt asjaolu, et inimesed otseselt sinu teenust ostavad. Tavaliselt on pikaajaline ja palju mõjusam kasu nendest inimestest, keda oled oma tasuta sisuga nii palju edasi aidanud, et nad on valmis sind igal hetkel kas kellelegi teisele koostööpartneriks soovitama või siis sinuni uusi kliente juhatama.
Kindlasti tekib siin aga küsimus, kui palju ära anda, et sul päriselt ka midagi müüa oleks. Sigrit kasutab rusikareeglit, et tasuta võib vabalt ära anda teabe, mis vastab küsimustele «Mida?» ja «Miks?» – mida peaksid inimesed tegema ja miks nad peaksid seda tegema. Oma tasulistel koolitustel ja kursustel kaevub ta seevastu sügavuti küsimusse „Kuidas?“. Seal süveneb ta ka tehnilistesse detailidesse ja annab praktilisi nõuandeid, mille põhjal saab samm-sammult edasi liikuda.
«Kui keegi küsib sinu käest mingi konkreetse teema või probleemi kohta, siis aita teda ilma midagi tagasi ootamata. Ära jäta inimest ilma abita rippuma! Anna kasvõi lühike, aga praktiline vastus, mille abil ta saab liikuma hakata. Kui ta tahab sügavamale minna, siis saad teda edasi oma tasuta või ka tasuliste materjalide juurde juhatada. Proovi igas olukorras praktiseerida väärtuse andmise põhimõtet,» annab ta nõu.
Ta on veendunud, et kui annad, lähtudes siirast soovist aidata, ja jätad omakasu tagaplaanile, saad kiiresti suurendada oma mõju ja selle tagajärjena ka sissetulekut.