Aga nüüd pole Knuti ammu enam kuhugi kutsutud, nii et ta pole saanud millelgi alt ära hüpata. Viimane kord, kui ta rahva hulgas figureeris, kui tohib säärast väljendit kasutada, oli talvel, kui ta külastas klassitäit tuimi ja osavõtmatuid noori Oslo külje all ühes gümnaasiumis.
Lillehammeris koosneks kuulajaskond täiskasvanutest, kes pole seal üksnes vabatahtlikult, vaid on selle eest maksnud ja võib-olla isegi üht tema raamatut lugenud. Lisaks saaks ta Lillehammeris tasuta süüa ja napsi, nii et Knut, kes jäi tänavu loometöötoetusest ilma ja on viimased kuud elanud kuivikleivast, munadest ja sardiinidest, hakkab vastama veel enne, kui on mallanud kirja lõpuni lugeda.
Suur tänu kutse eest! Tulen meeleldi ...
Aga siis vajub ta pöördtooli seljatoele. Rahu-rahu.
Knut, kes saab peagi kuuskümmend, on hakanud endaga viimasel ajal rääkima, nagu tal oli kombeks rääkida hooldekodu patsientidega. Tõuseme nüüd üles. Joome nüüd kohvi. Rahuneme nüüd ilusasti maha.
Ta loeb kirja edasi, et uurida välja, kelle seltsis ta vestlema peab, suunab seejärel pilgu aknast õue piimakarva taeva ja tagahoovi puude poole ja kontrollib siis uuesti. Ta võis näha valesti, aga ei. Naise nimi on mustvalgel kirjas.
Naine on üks kolmest kirjanikust, kes peavad rääkima truudusetusest elus ja kirjanduses. On alles teema valitud!
Nagu sellest veel vähe oleks, on kolmas vestlusringis osalev kirjanik Terje, kes on abielus Knuti eksnaisega, ja selle peale läheb Knut kööki ja valab endale suure klaasi vett. Ta teab, et tema ei olnud esimene valik, ka mitte teine ega kolmas. Arvatavasti tuli mõni korraldaja abi tema nime peale päris viimasel hetkel. Aga kuidas oleks tollega, kes kirjutas selle raamatu ... teate küll, kes kirjutas oma lahutusest ...