Raamatusoovitus juhtidele, värbajatele ja turundajatele

Raamatuportaal
Copy
Laura Kassin.
Laura Kassin. Foto: Helina Sildvee

Personalileidja Laura Kassin soovitab Helo Tamme raamatut «Praktiline värbamisturunduse käsiraamat» kõikidele ettevõtjatele, värbajatele, juhtidele ja turundajatele. 

«Hoolimata pealkirjast ei ole raamatust kasu ainult töötajate värbamisega tegelevatele lugejatele, vaid palju laiemale publikule. Näiteks saab palju praktilist kõrva taha panna ka meeskonna juht või sotsiaalmeedia turundaja,» märgib ta. 

Lihtne raamat, mis kaasab lugejat

Kassinile meeldis käsiraamatu lihtne, visuaalne ja killustatud ülesehitus. See tähendab, et tihedalt sisu täis pikitud trükist oli lihtne lugeda ka väikeste juppide kaupa.

Samuti hindab ta väga raamatuid, mis kaasavad lugejat ning sunnivad natuke rohkem materjali läbi töötama.

«Helo Tamme kaval trikk oli panna iga peatüki lõppu vaba ruum ja ülesanne kirjutada üles 10 peamist mõtet loetu kohta. See aitab enda mõtteid ja ideid koondada ning parimaid nippe hõlpsamini meelde jätta,» 

Mõned Kassini ahhaa-momendid värbamisturunduse käsiraamatust:

  • Ettevõtte tööturu konkurendid võivad olla täiesti erinevad n-ö tavalistest ehk kliendikonkurentidest. Kuidas eristud sa teistest, kes tahavad värvata samasuguseid inimesi?

  • Multimeedia kanalid pakuvad loovaid võimalusi, mida tööandjad veel harva kasutavad. Näiteks värbamisvideod, -mängud, -koomiksid ja -rakendused; otseülekanded, tutvumispäevad, võistlused ja fotofiltrid.

  • Erinevad sihtrühmad vastavad erinevatele sõnadele ja sõnumitele omamoodi. Eriti üllatas mind see, kui suured käärid on meeste ja naiste käitumises, kui nad loevad värbamissõnumis maskuliinseid või feminiinseid sõnu.

  • Värbamiskampaania õnnestumiseks peab sõnum olema sihtrühma jaoks väga selge. Siiski tasub riskida, et teistest eristuda - isegi, kui kampaania töötajate palkamise mõistes ebaõnnestub, on sellel ilmselt ikkagi hea mõju brändi tuntusele.

Tagasi üles