Varsti pärast seda, kui Donald J. Trump nimetas 15. juulil JD Vance'i oma asepresidendikandidaadiks, kerkis Vance'i 2016. aasta memuaar «Hillbilly Elegy» Amazoni bestsellerite nimekirja. See on püsinud seal umbes kaks nädalat – see on tõend, et isegi kui Vance on oma debüüdis asepresidendikandidaadina komistanud, on tema liitumine kampaaniaga andnud tema raamatute müügile tohutu tõuke.
Donald Trumpi kampaaniaga liitunud JD Vance'i raamatu läbimüük kasvas plahvatuslikult
Vance'i memuaare on tema kirjastaja HarperCollinsi andmetel müüdud kõigis formaatides üle 750 000 eksemplari. Seda alates hetkest, kui Vance nimetati Trumpi asepresidendi kandidaadiks. Harper trükib nõudluse rahuldamiseks sadu tuhandeid lisakoopiaid.
Ainuüksi paberkandjal müüdi raamatut «Hillbilly Elegy» 20. juulil lõppenud nädalal umbes 200 000 eksemplari ja see oli Circana Bookscani andmetel kõikide žanrite võrdluses kõige paremini müüdud raamat. Ka e-raamatu ja Vance'i jutustatava audioraamatu müük on tõusnud.
Vance'i mälestusteraamat oli hitt juba enne poliitikasse astumist, kirjutab New York Times. Alates selle ilmumisest on «Hillbilly Elegy» müünud umbes kolm miljonit eksemplari ja Ron Howard on sellest teinud filmi.
Mälestusraamatus kirjeldatakse Vance'i teekonda alates raskest lapsepõlvest Middletownis Ohio osariigis kuni tema eduni Silicon Valleys. Pärast Trumpi ootamatut poliitilist tõusu võtsid mõned asjatundjad ja arvustajad Vance'i raamatu omaks kui omamoodi kultuuripoliitilise Rosetta kivi, mis aitas selgitada, miks ta valge töölisklassi valijaid ligi tõmbas.