Saada vihje

Ekspertide kolm tähelepanekut, kuidas luua väärtuslikku ja meeldejäävat sisu

Copy
Artikli foto
Foto: Shutterstock

Igaühel, kes soovib arendada oma persoonibrändi, seisab ees oluline küsimus: kuidas olla nähtav, meeldejääv ja samas ka sisukas? Olesija Saue ja Evelin Org rõhutavad oma värskelt kordustrüki saanud raamatus «Bränd nimega sina», et edukas persoonibränd on palju enamat kui lihtsalt ilus pakend. «Pakend võib köita tähelepanu, kuid just sisukus loob pikaajalised suhted ja usaldusväärsuse,» selgitavad autorid.

Saue ja Org kinnitavad, et esmamulje on oluline ja seda aitab saavutada teadlikult kujundatud brändi pakend. Visuaalne esteetika, logo, värvivalik ja graafilised elemendid on kõik olulised osad sellest, kuidas sa oma brändi maailmale esitled. Seda eriti just sotsiaalmeedia ajastul, kus sisu skännitakse sekunditega, peab sinu visuaalne kuvand olema selge ja eristuv. «Kui inimesed kerivad läbi lõputu hulga postitusi, jääb silma vaid see, mis on visuaalselt atraktiivne ja mõjub professionaalselt,» selgitab Org.

Kui pakend on see, mis inimesi kohale meelitab, siis just sisu on see, mis neid sinuga jääma paneb. Tugev persoonibränd nõuab, et jagaksid väärtuslikku ja asjakohast sisu, mis kõnetab sinu sihtgruppi. «Isegi kui sul on ilus ja köitev pakend, ei jää keegi sinu brändi juurde, kui sisu ei vasta ootustele,» rõhutab Saue.

Tagasi üles