Igaühel, kes soovib arendada oma persoonibrändi, seisab ees oluline küsimus: kuidas olla nähtav, meeldejääv ja samas ka sisukas? Olesija Saue ja Evelin Org rõhutavad oma värskelt kordustrüki saanud raamatus «Bränd nimega sina», et edukas persoonibränd on palju enamat kui lihtsalt ilus pakend. «Pakend võib köita tähelepanu, kuid just sisukus loob pikaajalised suhted ja usaldusväärsuse,» selgitavad autorid.
Tellijale
Ekspertide kolm tähelepanekut, kuidas luua väärtuslikku ja meeldejäävat sisu
Saue ja Org kinnitavad, et esmamulje on oluline ja seda aitab saavutada teadlikult kujundatud brändi pakend. Visuaalne esteetika, logo, värvivalik ja graafilised elemendid on kõik olulised osad sellest, kuidas sa oma brändi maailmale esitled. Seda eriti just sotsiaalmeedia ajastul, kus sisu skännitakse sekunditega, peab sinu visuaalne kuvand olema selge ja eristuv. «Kui inimesed kerivad läbi lõputu hulga postitusi, jääb silma vaid see, mis on visuaalselt atraktiivne ja mõjub professionaalselt,» selgitab Org.