Raamatu «Bränd nimega sina» autor Olesija Saue tõdeb, et teadlik persoonibrändi kujundamine on tänapäeva maailmas muutumas üha olulisemaks. «Kui me tahame konkurentsis püsida, olgu see siis Eestis või rahvusvahelisel turul, on oluline õppida iseennast tundma ja seda siis ka maailmaga jagada,» sõnab ta. Saue sõnul aitab teadlik persoonibränding teistest eristuda ja jõuda õigete inimesteni, keda just meie oskused ja kogemused võivad aidata.
Brändingu ekspert: aita õigetel inimestel end üles leida
Raamat «Bränd nimega sina» pakub lugejale praktilisi nõuandeid ja tööriistu, et luua bränd, mis töötab inimese kasuks. Saue juhib tähelepanu digikuvandi auditi olulisusele persoonibrändi kujundamisel: «Enamasti tekib esmamulje selle põhjal, mida inimesed internetist sinu kohta leiavad. On oluline, et see info looks sinust professionaalse ja usaldusväärse kuvandi.» Tema soovitus igaühele on analüüsida oma tänast digikuvandit ja teha vajalikud muudatused, et digitaalne ja füüsiline bränd oleksid kooskõlas.
Neile, kes oma persoonibrändi kujundamisega alles alustavad, soovitab Saue keskenduda oma kirgedele ja huvidele. «Küsi endalt: mida sa päriselt tahaksid teha, kui kõik oleks võimalik? See selgus loob tugeva vundamendi oma persoonibrändi arendamiseks,» selgitab ta.
Saue rõhutab, et persoonibrändi loomisel on oluline eelkõige autentsus – inimesed tunnetavad siirust ja usuvad sellesse, mida sa ise usud. «Kui sa armastad oma tööd ja panustad sellesse kirglikult, jõuavad inimesed sinu juurde just sellepärast, kes sa oled,» kirjeldab ta.