Maailmas, kus iga ettevõte konkureerib tähelepanu nimel, on persoonibränding muutunud oluliseks strateegiaks mitte ainult üksikisikutele, vaid ka ettevõtetele. Raamatu «Bränd nimega sina» autorid Olesija Saue ja Evelin Org rõhutavad, et ettevõtte brändi tugevdamine algab sageli just töötajate ja juhtide persoonibrändide arendamisest. «Kliendid usaldavad inimesi, mitte ettevõtteid,» selgitavad nad.
Tellijale
Mida teha maailmas, kus iga ettevõte konkureerib tähelepanu nimel?
Tegevjuhtide ja töötajate persoonibrändid võivad ettevõtte kuvandit märkimisväärselt mõjutada. Kui tegevjuht on nähtav, usaldusväärne ja avatud, loob see tugeva esmamulje ettevõttest ja tekitab klientides usaldust. Samuti on töötajate persoonibränding oluline, sest inimesed eelistavad suhelda ja koostööd teha teiste inimestega, mitte anonüümsete organisatsioonidega.