Saada vihje

Mida teha maailmas, kus iga ettevõte konkureerib tähelepanu nimel?

Copy
Olesija Saue.
Olesija Saue. Foto: Sven Tupits

Maailmas, kus iga ettevõte konkureerib tähelepanu nimel, on persoonibränding muutunud oluliseks strateegiaks mitte ainult üksikisikutele, vaid ka ettevõtetele. Raamatu «Bränd nimega sina» autorid Olesija Saue ja Evelin Org rõhutavad, et ettevõtte brändi tugevdamine algab sageli just töötajate ja juhtide persoonibrändide arendamisest. «Kliendid usaldavad inimesi, mitte ettevõtteid,» selgitavad nad.

Tegevjuhtide ja töötajate persoonibrändid võivad ettevõtte kuvandit märkimisväärselt mõjutada. Kui tegevjuht on nähtav, usaldusväärne ja avatud, loob see tugeva esmamulje ettevõttest ja tekitab klientides usaldust. Samuti on töötajate persoonibränding oluline, sest inimesed eelistavad suhelda ja koostööd teha teiste inimestega, mitte anonüümsete organisatsioonidega.

«Tegevjuhi ja töötajate persoonibrändid peegeldavad ettevõtte väärtuseid ja loovad inimliku sideme klientide ning koostööpartneritega,» selgitab Saue. See tähendab, et kui ettevõtte töötajad ja juhtkond on oma valdkonna eksperdid ning jagavad avatud ja autentselt oma teadmisi, kasvab kogu organisatsiooni maine ja usaldusväärsus.

Tagasi üles