Tihtipeale peetakse naistekaid üldistavalt armastusromaanideks, aga ehkki armastusel on neis oluline koht, võib naistekaid siiski lugeda omamoodi ühiskonna peegelpildiks; need lood lubavad heita pilku kangelannade, nende lähedaste, pereliikmete, sõprade ja tuttavate maailma ja ellu. Peategelased ei vaja päästmist, nad saavad sellega ise hakkama. Ja ehkki enamasti on naistekate lõpp õnnelik, ei jõuta selleni lihtsalt. Peategelased on ise oma saatuse sepad, kuigi nad ei pruugi ise seda alguses teadagi ja võivad endas kahelda. Need raamatud ei ole sugugi puhas roosamanna: ühiskonna peegelpildina tuleb neis ette üksikvanemlust, koduvägivalda, mõnuainete kuritarvitamist, depressiooni, pankrotti, seksismi, leina ja sadu probleeme, millega me iga päev kokku puutume, ja need lood näitavad, et kõiki neid on võimalik lahendada ja neist võitjana välja tulla.
Naistekad kutsuvad meid kogema teistmoodi maailma, nende tegevus toimub erinevates maailma linnades, looduskaunites paikades, konkurentsitihedates töökohtades, kus tuleb silmitsi seista silmakirjalikkuse ja töökiusuga; need annavad meile võimaluse tegelastega samastuda ja nende vahendusel läbi elada stsenaariume, millele me võime küll olla mõelnud, kuid mida ellu viima hakata pole tahtmist, pealehakkamist või lihtsalt viitsimist.
Tahad teada, mis tunne on saada vana maakõrtsi või kommipoe omanikuks? Olla suurema või väiksema ettevõtte omanik või juht? Saada hakkama nii töö- kui eraeluga? Aga palun, loe Holly Hepburni «Aasta Tähes ja Kuuepennises» või Hannah Lynni «Uute alguste kommipoodi» ja selle järgesid!